Horgászat Blog: 2010. július

Szeretettel köszöntelek a Horgászat Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris nézegetheted a horgász videókat, kapitális harcsákhoz, pontyokat. Beszélgethetsz más horgásztársakkal és feltöltheted saját peca-élményeidet.

Horgászat Klub hírei - 2010. július

Gabi a ke1ve9nak is

13 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Gabi a ke1ve9nak is vannak jf3 tdaojulnse1gai, az e9brentarte1son kedvfcl, amit e9rdemes kihaszne1lni fotf3ze1s tere9n. Persze, hogy re1kentem. Egye9b kencefice9ket is fel fogok ecsetelni a fotf3papedrra, le1ssuk mi lesz me9g belőle. A nf6ve9nygyűjteme9ny me1r megcsine1lte1k, e9n csak tanulme1nyozom az elje1re1st, e9s ha elke9szfcl a nagy ge9p, ami 50x50 cm-es negatedvra is tud fotf3zni, akkor me1r kedse9rletezni akarok fcvegnegatedvra :D. De az me9g ode9bb lesz.

network.hu

Horgásszon Budapestol 95-km-re egy igazi,vadvizi paradicsomban !!!! Bedolt fák ,szakadtt partok ,érintettlen kornyezetben ,!!!! Garantáltan nem fog csalodni nagy élményben lessz része , Vág-duna torkolatvidékén !!!!!!! Probálja ki

nagy sándor üzente 13 éve

tiszteletem kedves holgyem !! Minden megtalálhato a www.csallokozi-horgaszat .hu oldalon további szép napot kivánok tura vezeto Nagy Sándor.

Az első 48h-ás BOJLIS
Horgászverseny! Sándorfalvi Nádas tónál,a nagy tavon.
2010. szeptember 10-11-12
Érdeklődni: Kiss Tibor 06-70/377-1390
Versenykiírás!
Rendezvény szervezője: Sándorfalvi Horgászegyesület, Kiss Tibor
Rendezvény helyszíne: Sándorfalva-Kővágó,bánya tó.
Rendezvény időpontja: 2010. szeptember 10. 16:00 tol-12. 17:00-i

·Gyülekezés 16:00-kor, a halőr háznál.
·Helyek sorsolása, majd azok elfoglalása.
·Verseny kezdete 10.-én 17:00-kor.

Ábrahám Géza üzente 13 éve

Tisztelt László !

Jó magam is bojlis horgászattal próbálom a szabadidőmet eltölteni. Igaz, szerény értékű, és minőségű felszerelésem van, de nem is ez lenne a lényeg. Azzal nem tudok egyet érteni Önnel, hogy a bojlisok állatkínzók lennének . Ha látott már bojlis horgászatot akkor biztosan észrevette, hogy a kifogott halat pontymatracra fektetik rá, szákolást követően. Tehát a hal nem veri össze , vissza magát a parton, ez a matrac puha anyagból készül. A horog által okozott sérülést fertőtlenítővel kezelik, ezáltal a gyógyulás sokkal jobban biztosított, mint nélküle. Az igazi bojlis horgász nem viszi haza a halat, hanem gondoskodik róla, hogy kíméletesen visszaengedje,( nem dobja a vízbe méterekről ) és ezáltal a következő horgásznak biztosítottá válhat egy horgászélmény hisz a későbbiekben lesz mit kifogni a vízből. Valami végett Ön a mondanivalóját kiélezte a bojlis horgászokra. Azonban ha körülnézünk a kínálatban, legyen az bármilyen horgász felszerelés határ a csillagos ég.
Megosztom Önnel röviden egy bojlis horgászversenyünk tapasztalatait. Amikor barátommal megérkeztünk egy horgászversenyre, furcsa érzés kerített minket hatalmába. Kérdeztük egymástól hova jöttünk mi csórók, mi mit keresünk itt valójában. Igen, terepjárók álltak a parkolókban, szép öltözetű horgászok, és nem utolsó sorban nívós felszerelések sokaságát véltük felfedezni. Ezért vetődött fel bennünk a gondolat. Én tudom milyen érzés az amikor szerény járművel és felszereléssel érkezünk a horgászatra. De lehet nívós felszerelés vagy négy kerék meghajtás, ez a halakat nem érdekli. Saját készítésű bojlinkkal vágtunk neki a versenynek, és nem értékeltük le magunkat. Igaz, a piacon van több ezer forintért nagyon jó bojli. Azonban ha a saját készítésű bojlinkkal tudunk halat fogni, akkor az embert egyfajta megnyugvás veszi hatalmába, és egy jó horgászélménnyel lesz gazdagabb. Mert működött a saját csali. Minket ez az élmény megérintett és esküszünk a saját bojlira. Második helyezést értük el, több gyári csapatot utasítottunk magunk mögé. Szerényen felszereléssel, szerényen vágtunk a versenynek, egy célunk volt utolsók ne legyünk.

Úgy érzem, hogy a bojlisok támadásával,igazából a rendezendő horgászverseny ellen kívánt szólni. Én is végigolvastam a meghívót, és semmi kivetnivalót nem láttam benne. Azt tapasztaltam, hogy a szervező maximálisan odafigyel a horgásztársakra, ebéd, reggeli, ásványvíz, stb. Teljesen horgászbarát szervezés, csak a horgászatra kell koncentrálni. SOK SIKERT A SZERVEZŐNEK, A HORGÁSZOKNAK KEVÉS ALVÁST KÍVÁNOK.

network.hu

Úgy van, bizony, nagyon helyes - mondhatnánk, de inkább írom. Orvhalászat miatt az év első felében 62 ember ellen tett feljelentést a Balatoni Halgazdálkodási Nonprofit Zrt., 33 alkalommal tetten érték a rapsicokat. Az akcióikba más hatóságok és a társadalmi halőrök is bekapcsolódnak, és egyre több segítséget, információt kapnak a Balaton környéki horgászegyesületektől, szövetségektől.

Az elmúlt két hétben 20 olyan embert értek tetten, aki a Balaton befolyóin felúszó busákat és egyéb halfajokat halászta illegális eszközökkel, a leginkább gereblyézéssel - írja az MTI.

Egry Gábor üzente 13 éve

Pár kiosztott 8-10 év , természetesen a hiradókban bemutatva, talán elvenné a kedvüket.
Na, meg a teljes vagyonelkobzáős. Had legyen földön futó a kis család, mig a papa leüli a 10-est.
Ne féljetek, egy hónap mulva nem látnánk rapsicot.

Tisztelt Sporik!  Kérem segítségeteket!  Ha valaki horgászott a Dunavölgyi csatornán Kunpeszér térségében, az legyen szives, írja le a tapasztalatait. Azon a környéken néztem ki magamnak egy telket, és szeretném tudni, hogy egyáltalán van-e hal.  Egyszer már befürödtem a Kunsági csatornával Szalkszentmártonnál, nem szeretnék még egyszer olyan helyre tendálni, ahol nincs fogás.  Kérlek benneteket, segítsetek.

Köszönettel: Marika

Mihály József üzente 13 éve

Kunpeszéren van telkem. Idén ki sem váltottam az engedéjt.Tavaji fogásom nulla.